Grand Prix Singapore

26 september 2019 - Singapore, Singapore

Afgelopen zondag ben ik naar de Grand Prix van Singapore geweest om toch eens een keertje bij Verstappen te gaan kijken. Het was echt een hele leuke dag. De race begon om 20:10, maar we waren rond 15:30 op het circuit. We hebben eerst nog naar twee andere races gekeken, een in een competitie met auto's van Ferrari en een in een competitie met Porsches. Verder was er ook nog veel live muziek rondom het terrein. De race zelf was heel erg gaaf om een keer mee te maken en de race was ook spannend tot aan het eind met uiteindelijk nog net een derde plaats vokr Verstappen. Uiteindelijk heeft de race bijna twee uur geduurd en was het al met al zeker een onvergetelijke dag!

1. Wim en Siena:
    26 september 2019
    O leuk Ruben dat je dat meegemaakt heeft en er zo van genoten heeft zo heeft studeren ook wat leuks !!!!!😎🚗🚗🚗🚗🚗
  2. Ma:
    Heel gaaf hoor!
    Leuk dat je er zo van genoten hebt, dit is dan weer een voordeel van in Singapore zijn want anders zou je waarschijnlijk niet bij de formule 1 zijn.
    Mooi om te lezen dat je zo genoten hebt!
    Toppie!! 😉❤
  3. J v Beers:
    26 september 2019
    Hoy RUBEN, je hebt weer een mooi verhaal ,vooral naar de Grand Prix ,geweldig mooi dat je het zo naar je zin heb liefs Opa en oma
  4. Kgoetstouwers:
    Hoi Ruben ,blij dat je zo genoten hebt