Eerste schoolweek

17 augustus 2019 - Singapore, Singapore

Mijn eerste week aan colleges zit er alweer op. Het waren voornamelijk nog introducties, dus volgende week gaat het echte werk beginnen! Ik heb nu ook bijna mijn rooster compleet. Verder heb ik vandaag een beginnerscursus boogschieten gedaan en heb ik me ingeschreven bij de studentenclub voor boogschieten. Verder heb ik de afgelopen week nog een beetje rustig aan gedaan en nu ben ik alles hier ondertussen wel redelijk gewend.

1. Marjolein Woutersen:
    17 augustus 2019
    Hoi Ruben, leuk om iets te horen! En boogschieten, wat leuk! Ben benieuwd hoe de eerste echte lesweek gaat bevallen! Groetjes, Marjolein
  2. Wim:
    17 augustus 2019
    Heel veel succes....het gaat je lukken👍🏼😀👍🏼 Groet Wim.
  3. Wim en Siena:
    17 augustus 2019
    HoI Ruben, leuke foto's. Leuk dat je gaat boogschieten. Succes volgende week met je eerste lessen. Groetjes opa en oma Flier
  4. J v Beers:
    18 augustus 2019
    Hoy RUBEN fijn wat te horen ,mooie fotos en je schiet bijna al in de roos ,gaat zo door .Succes in de volgende weken, liefs Opa en Oma
  5. Jeroen Sollie:
    18 augustus 2019
    Hey Ruben, Nu echt succes met je lessen volgende week! Wat super gaaf dat je via de studentenclub gaat boogschieten. Fijn ook dat je ondertussen al wat gewend bent. Ben benieuwd naar je volgende ervaringen daar.

Groetjes,
    Jeroen
  6. Ma:
    Hoi Ruben,

Prachtige foto's.
    Leuk om te zien en te lezen wat je allemaal ziet en doet.
    Het boogschieten doe je ook erg goed zo te zien.
    Je hebt je draai al aardig gevonden, fijn om te zien.
    Heeel veeeel succes verder kanjer!!
    Uiteraard ook met je studie!

Veel liefs van pa, ma en Abigail.
  7. Wim en Siena:
    27 augustus 2019
    Hoi Ruben alles goed met jou ben je al een beetje aan de warmte gewend ? En is het op school nogwel bij te houden ? Als je nu naar de luchthaven gaat kom je ome Roland tante Marjolein en Anwar tegen die zijn daar nu om over te stappen riching Schiphol
    ..Ruben opa en oma Flier wensen je heel veel succes !!! Alles komt goed !!😁😁👍👍👍👍👍👍groetjes van ons !!!!!